Mitä CityShoppariin kuuluu? Toisin sanoen, mitä saan ladattuani sovelluksen?

Lataamalla CityShoppari-sovelluksen saat käyttöösi yli 330 yrityksen 1000 etua, jotka ovat hyödynnettävissäsi jopa 2000 tuhannessa liikkeessä ympäri Suomen. Sovelluksesta löytyvien etujen lisäksi saat käyttöösi kuukausittain uusia etuja sekä uutiskirjeitse lähetettäviä lisäetuja (uutiskirje on tilattava erikseen).

Mitä kautta voin tutustua CityShopparin tarjoamiin etuihin?

Tutustu CityShopparin tarjoamiin etuihin täällä tai sovelluksessa.

Mistä saan CityShoppari-sovelluksen?

Linkit CityShoppari-sovelluksen lataukseen löytyvät täältä.

Paljonko CityShoppari-sovellus maksaa?

CityShoppari-sovelluksen lataaminen on veloitukseton, edut saat käyttöösi aktivoimalla ne hintaan 9,99 euroa sovelluksessa. Aktivoituasi edut pääset hyödyntämään niitä välittömästi suoraan puhelimellasi. Uudet edut päivittyvät suoraan sovellukseen.

Kuinka pitkään CityShoppari-tilaukseni on voimassa?

Sovelluksen tilausjakso on 12 kk tilauksentekopäivästä. Mikäli tilausta ei ole peruttu, uuden tilauksen veloitus tapahtuu automaattisesti 24 tuntia ennen seuraavan tilausjakson alkua. Sovelluskauppasi muistuttaa tilausjakson päättymisestä noin kahta viikkoa ennen uuden jakson alkua sähköpostilla.

Minulla on käytössäni CityShoppari-sovellus ja haluan irtisanoa tilaukseni. Miten se onnistuu?

CityShoppari-sovelluksen irtisanominen tapahtuu sillä sovelluskaupan tilillä, jonka kautta se on maksettu (App Store tai Google Play Kauppa). Tarkemmat ohjeet oman sovelluskauppatilisi käyttöön löydät alla olevista osoitteista:
App Store: https://support.apple.com/fi-fi/HT202039
Google Play: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?hl=fi

Miten saan CityShoppari-sovelluksen käyttööni, jos puhelimeni hajosi tai olen vaihtanut puhelinta?

Lataa CityShoppari-sovellus uuteen puhelimeesi puhelimen sovelluskaupasta (App Store tai Google Play Kauppa). Löydät sovelluksen oman tilisi kautta sovelluskaupassa, josta saat sen aktivoitua uuteen laitteeseesi.

Jos vaihdat käyttöjärjestelmää:
Siirtyessäsi käyttöjärjestelmästä toiseen, esimerkiksi Androidista iOSiin tai Windows Mobilesta Androidiin, huomioithan, että menetät vanhalle puhelimellesi ostamasi maksulliset sovellukset (tämä pätee kaikkiin sovelluksiin). Jos olet ostanut sovelluksen Androidille Google Play Kaupasta, et omista saman sovelluksen maksullista versiota iPhonella, ja toisin päin. Tämä pätee riippumatta siitä, mistä käyttöjärjestelmästä vaihdat ja mihin.
Vaihtaessasi käyttöjärjestelmää, muistathan perua tilauksesi vanhalta sovelluskauppatililtäsi, sillä veloitus tapahtuu automaattisesti uuden tilausjakson alkaessa.

Ellei puhelimen käyttöjärjestelmä vaihdu, saat CityShoppari-edut aktivoitua uuteen laitteeseen omalta sovelluskauppatililtäsi (Google Play Store tai App Store).

Minulla on käytössäni CityShoppari-sovellus. Olisin halunnut perua tilaukseni ennen kuluvan maksukauden päättymistä, mutta tulevan vuoden jäsenmaksu on jo veloitettu minulta. Onko tilaus mahdollista perua?

CityShoppari-sovelluksen tilauksen hallinta tapahtuu omalla henkilökohtaisella sovelluskauppatililläsi, jolla sovellus on ostettu ja maksettu (App Store tai Google Play Kauppa). Maksun hyvitystä on mahdollista pyytää oman sovelluskauppatilisi kautta 14 vuorokauden sisään maksutapahtumasta. CityShoppari ei vastaa maksun palauttamisesta.
App Store -tuki: https://support.apple.com/fi-fi/apps
Google Play Kauppa -ohjekeskus: https://support.google.com/googleplay/?hl=fi#topic=3364260

Mikä avuksi, jos CityShoppari-sovellukseni ei toimi?

Cityshoppari-sovellus toimii iOS- ja Android-käyttöjärjestelmillä. iPhone 5 ja sitä vanhemmat mallit eivät tue sovelluksen käyttöä Applen lopetettua näiden käyttöjärjestelmien kehityksen. Myös Windows-puhelimien käyttöjärjestelmien tuki on päättynyt, mikä tarkoittaa, ettei niille voi tehdä uusia sovelluksia.
Ellei sovelluksesi toimi, varmistathan, että
· puhelimesi käyttöjärjestelmä on päivitetty viimeisimpään versioon (onnistuu puhelimen asetusten kautta).
· olet sallinut sovellukselle kaikki sen pyytämät käyttöoikeudet.
· numerollasi ja/tai puhelimen asetuksissa ei ole markkinointiestoa päällä.
· olet sallinut sovellukselle mobiilidatan käytön.

Olen tilannut CityShoppari-kortin, mutta sitä ei ole vielä näkynyt. Missä se viipyy?

CityShoppari-kortit toimitetaan kirjepostina. Korttien toimitusaika on noin 1–2 viikkoa. Tilauksia käsittelemme arkisin klo 9–15 (huomioithan mahdolliset arkipyhät).

Jos minulla on CityShoppari- kortti, voinko käyttää myös CityShoppari-sovellusta?

Perinteinen CityShoppari-kortti ja CityShoppari-sovellus eivät ole rinnakkaistuotteita. Kortti ei näin ollen oikeuta sovelluksen käyttöön. Vastaavan lailla sovelluksen käyttö ei oikeuta kortin käyttöön.

Miten toimin, jos haluan irtisanoa voimassa olevan CityShoppari-kortin kestotilauksen?

CityShoppari-kirja ja -kortti julkaistaan viimeistä kertaa vuonna 2020. Vuodesta 2021 alkaen CityShoppari-edut löytyvät vain ja ainoastaan CityShoppari-sovelluksesta, jonka voit ladata käyttöösi omasta sovelluskaupastasi (App Store tai Google Play Kauppa). Perinteisen CityShoppari-kortin kestotilausta ei näin ollen tarvitse enää irtisanoa, sillä tilaus päättyy automaattisesti sovelluksen käyttöön siirryttäessä.

Miksi en ole saanut KesäExtraa?

Emme enää julkaise painettua KesäExtraa. Kesäedut tulevat näkyviin CityShoppari-sovellukseen sekä verkkosivuillemme (www.cityshoppari.fi).

Minulla on käytössäni OP:n mobiililompakko Pivo. Onko minulla oikeus käyttää myös CityShoppari-sovellusta?

CityShoppari-edut ovat käytettävissä myös OP:n mobiililompakko Pivon kautta. Mikäli olet OP:n omistaja-asiakas, saat Pivon kautta edut käyttöösi maksutta. Huomioithan kuitenkin, että CityShoppari ja Pivo ovat kaksi toisistaan riippumatonta sovellusta. Näin ollen CityShoppari-sovelluksesta löytyvät edut eivät ole sinun käytettävissäsi.
Pivoon liittyvissä asioissa pyydämme kääntymään Pivon asiakaspalvelun puoleen: https://pivo.fi/yhteystiedot/

Olen PAMin tai Teollisuusliiton jäsen. Miten saan CityShoppari-edut käyttööni?

Jos olet PAMin tai Teollisuusliiton jäsen, saat CityShoppari-edut käyttöösi maksutta liittosi kautta. Lisätietoja löydät oman liittosi jäsensivuilta.

Miten tilaan CityShoppari-uutiskirjeen?

Voit tilata uutiskirjeen verkkosivuiltamme täältä: https://cityshoppari.fi/uutiskirje/

Miten voin peruuttaa CityShoppari-uutiskirjetilaukseni?

Uutiskirjetilauksen peruuttaminen onnistuu jokaisen uutiskirjeen lopusta kohdasta ”Muuta tilausta tästä.” Klikkaamalla sanaa ’tästä’ pääset muokkaamaan tilaustasi tai tarvittaessa peruuttamaan tilauksesi kokonaan.

En saa verkkosivuja (www.cityshoppari.fi) auki. Mikä avuksi?

Saattaa olla, että olemme juuri päivittämässä verkkosivujamme.
Jos käytät Internet Exploreria, voi myös olla kyse sinulla käytössä olevasta selainversiosta. Microsoft lopetti Internet Explorerin vanhojen versioiden tuen 12.1.2016. Vain Internet Explorerin uusimmalle versiolle, IE11:sta, saa nykyisin teknistä tukea ja päivityksiä Windows 10-, Windows 8.1- ja Windows 7 -ympäristöihin.
Ellet edelleenkään saa verkkosivuja auki, suosittelemme kokeilemaan toista selainta tai laitetta.

Tilaa Uutiskirje

Haluatko saada lisää etuja ilmaiseksi? Tilaa Uutiskirjeemme.