Mitä CityShoppariin kuuluu? Toisin sanoen, mitä saan ladattuani sovelluksen?

Lunastamalla CityShoppari-sovelluksen edut käyttöösi, saat noin 300 yrityksen 1000 etua, jotka ovat hyödynnettävissäsi jopa 2000 tuhannessa liikkeessä ympäri Suomen. Sovelluksesta löytyvien etujen lisäksi saat käyttöösi kuukausittain uusia etuja sekä uutiskirjeitse lähetettäviä lisäetuja (uutiskirje on tilattava erikseen).

Mitä kautta voin tutustua CityShopparin tarjoamiin etuihin?

Tutustu CityShopparin tarjoamiin etuihin täällä tai sovelluksessa.

Mistä saan CityShoppari-sovelluksen?

Linkit CityShoppari-sovelluksen lataukseen löytyvät täältä.

Paljonko CityShoppari-sovellus maksaa?

CityShoppari-sovelluksen lataaminen on veloitukseton ja voit lunastaa CityShopparin edut sovelluksessa käyttöösi hintaan 14,99 €. Lunastettuasi edut pääset hyödyntämään niitä välittömästi suoraan puhelimellasi. Uudet edut päivittyvät suoraan sovellukseen.

Kuinka pitkään CityShoppari-tilaukseni on voimassa?

Sovelluksen tilausjakso on 12 kk tilauksentekopäivästä. Mikäli tilausta ei ole peruttu, uuden tilauksen veloitus tapahtuu automaattisesti 24 tuntia ennen seuraavan tilausjakson alkua. Sovelluskauppasi muistuttaa tilausjakson päättymisestä noin kahta viikkoa ennen uuden jakson alkua sähköpostilla.

Minulla on käytössäni CityShoppari-sovellus ja haluan irtisanoa tilaukseni. Miten se onnistuu?

CityShoppari-sovelluksen irtisanominen tapahtuu sillä sovelluskaupan tilillä, jonka kautta se on maksettu (App Store tai Google Play Kauppa). Tarkemmat ohjeet oman sovelluskauppatilisi käyttöön löydät alla olevista osoitteista:
App Store: https://support.apple.com/fi-fi/HT202039
Google Play: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?hl=fi

Miten saan CityShoppari-sovelluksen käyttööni, jos puhelimeni hajosi tai olen vaihtanut puhelinta?

Lataa CityShoppari-sovellus uuteen puhelimeesi puhelimen sovelluskaupasta (App Store, Google Play Kauppa tai Huawei AppGallery). Löydät sovelluksen oman tilisi kautta sovelluskaupassa, josta saat sen aktivoitua uuteen laitteeseesi.

Jos vaihdat käyttöjärjestelmää:
Siirtyessäsi käyttöjärjestelmästä toiseen, esimerkiksi Androidista iOSiin, huomioithan, että menetät vanhalle puhelimellesi ostamasi maksulliset sovellukset (tämä pätee kaikkiin sovelluksiin). Jos olet ostanut sovelluksen Androidille Google Play Kaupasta, et omista saman sovelluksen maksullista versiota iPhonella, ja toisin päin. Tämä pätee riippumatta siitä, mistä käyttöjärjestelmästä vaihdat ja mihin.
Vaihtaessasi käyttöjärjestelmää, muistathan perua tilauksesi vanhalta sovelluskauppatililtäsi, sillä veloitus tapahtuu automaattisesti uuden tilausjakson alkaessa.

Ellei puhelimen käyttöjärjestelmä vaihdu, saat CityShoppari-edut aktivoitua uuteen laitteeseen omalta sovelluskauppatililtäsi (Google Play Store, App Store tai Huawei AppGallery).

Minulla on käytössäni CityShoppari-sovellus. Olisin halunnut perua tilaukseni ennen kuluvan maksukauden päättymistä, mutta tulevan vuoden jäsenmaksu on jo veloitettu minulta. Onko tilaus mahdollista perua?

CityShoppari-sovelluksen tilauksen hallinta tapahtuu omalla henkilökohtaisella sovelluskauppatililläsi, jolla sovellus on ostettu ja maksettu (App Store, Google Play Kauppa tai Huawei AppGallery). Maksun hyvitystä on mahdollista pyytää oman sovelluskauppatilisi kautta 14 vuorokauden sisään maksutapahtumasta. CityShoppari ei vastaa maksun palauttamisesta.
App Store -tuki: https://support.apple.com/fi-fi/apps
Google Play Kauppa -tuki: https://support.google.com/googleplay/?hl=fi#topic=3364260
Huawei AppGallery -tuki:
https://consumer.huawei.com/fi/campaign/appgallery-faq/

Mikä avuksi, jos CityShoppari-sovellukseni ei toimi?

CityShoppari-sovellus toimii iOS- ja Android-käyttöjärjestelmillä. iPhone 5 ja sitä vanhemmat mallit eivät tue sovelluksen käyttöä Applen lopetettua näiden käyttöjärjestelmien kehityksen. Myös Windows-puhelimien käyttöjärjestelmien tuki on päättynyt, mikä tarkoittaa, ettei niille voi tehdä uusia sovelluksia.

Ellei sovelluksesi toimi, varmistathan, että:

  • Puhelimesi käyttöjärjestelmä on päivitetty viimeisimpään versioon (onnistuu puhelimen asetusten kautta).
  • Olet sallinut sovellukselle kaikki sen pyytämät käyttöoikeudet.
  • Numerollasi ja/tai puhelimen asetuksissa ei ole markkinointiestoa päällä.
  • Olet sallinut sovellukselle mobiilidatan käytön.

Minulla on käytössäni OP:n mobiililompakko Pivo. Onko minulla oikeus käyttää myös CityShoppari-sovellusta?

CityShoppari-edut ovat käytettävissä myös OP:n mobiililompakko Pivon kautta. Mikäli olet OP:n omistaja-asiakas, saat Pivon kautta edut käyttöösi maksutta. Huomioithan kuitenkin, että CityShoppari ja Pivo ovat kaksi toisistaan riippumatonta sovellusta. Näin ollen CityShoppari-sovelluksesta löytyvät edut eivät ole sinun käytettävissäsi.
Pivoon liittyvissä asioissa pyydämme kääntymään Pivon asiakaspalvelun puoleen: https://pivo.fi/yhteystiedot/

Miten tilaan CityShoppari-uutiskirjeen?

Voit tilata uutiskirjeen verkkosivuiltamme täältä: https://cityshoppari.fi/uutiskirje/

Miten voin peruuttaa CityShoppari-uutiskirjetilaukseni?

Uutiskirjetilauksen peruuttaminen onnistuu jokaisen uutiskirjeen lopusta kohdasta ”Muuta tietojasi tai peruuta tilaus tästä.” Klikkaamalla sanaa ’tästä’ pääset peruuttamaan tilauksesi kokonaan.

En saa verkkosivuja (www.cityshoppari.fi) auki. Mikä avuksi?

Saattaa olla, että olemme juuri päivittämässä verkkosivujamme.
Jos käytät Internet Exploreria, voi myös olla kyse sinulla käytössä olevasta selainversiosta. Microsoft lopetti Internet Explorerin vanhojen versioiden tuen 12.1.2016. Vain Internet Explorerin uusimmalle versiolle, IE11:sta, saa nykyisin teknistä tukea ja päivityksiä Windows 10-, Windows 8.1- ja Windows 7 -ympäristöihin.
Ellet edelleenkään saa verkkosivuja auki, suosittelemme kokeilemaan toista selainta tai laitetta.

Tilaa Uutiskirje

Haluatko saada lisää etuja ilmaiseksi? Tilaa Uutiskirjeemme.